مجتبی آراسته بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آزادسازی اراضی دولتی واقع در کامو از توابع شهرستان کاشان اظهار داشت: یک مورد تعرض به اراضی ملی به وسعت 13هزار و 500 متر مربع به ارزش 27 میلیارد ریال با هوشیاری یگان حفاظت، دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان رفع تصرف شد.

در سایت وکیل پایه یک دادگستری کاشان میخوانیم، وی ضمن اشاره به جمع‌آوری آثار رفع تصرف افزود: در این زمینه یگان حفاظت اراضی استان اصفهان همکاری بسیار خوبی داشتند و این رفع تصرف نیز به صورت فوری و در اسرع وقت انجام شد و کلانتری شهر جوشقانی کاشان نیز همکاری بسیار خوبی با عوامل راه و شهرسازی داشتند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اجرا شدن آسفالت باقیمانده محور دوم جاده کاشان – بادرود ابراز داشت: با اجرایی شدن باقیمانده این جاده و تکمیل آن 21 کیلومتر باقیمانده این جاده تکمیل و قابل بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تکمیل این جاده از کاهش تصادفات در محور بادرود کاشان و بالعکس جلوگیری می‌شود، گفت: تنها هشت کیلومتر از دو بانده شدن محور بادرود کاشان مانده است که با سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل این محور اقدامات لازم صورت پذیرفته و مقرر شد تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

منبع: www.tasnimnews.com

به این مقاله امتیاز بدهید!